MYTROX FAQ - VIND HIER DE ANTWOORDEN OP JE VRAGEN!


REGISTRATIE & LOGIN


wie kan zich registreren voor myTROX?

Registratie is uitsluitend toegestaan voor zakelijke klanten. Gebruik bij de registratie het domein van je organisatie en vermijd het invoeren van een privé e-mailadres.


Wanneer wordt mijn mytrox account goedgekeurd?

Je myTROX-account wordt meestal binnen 24 uur goedgekeurd. Direct na de registratie ontvang je eerst een melding waarin je wordt gevraagd je e-mailadres te verifiëren. Zodra je myTROX-account is goedgekeurd, ontvang je een aanvullende e-mailbevestiging. Elke registratie wordt door ons gevalideerd, in eerste instantie door een automatische vergelijking met ons CRM-systeem. Als je al zaken met ons hebt gedaan wordt je myTROX-account waarschijnlijk meteen goedgekeurd, maar de gegevens in de registratie kunnen afwijken van de gegevens in ons CRM-systeem. Daarom raden we je sterk aan om je klantnummer (beginnend met NL)
te gebruiken als je een klantrelatie met ons hebt.

Totdat je myTROX-account volledig is goedgekeurd, kun je mogelijk beperkte toegang hebben tot onze myTROX-diensten (zie onderstaande tabel).


kan ik direct bestellen in de online shop zodra mijn account is goedgekeurd?

Ja, je ontvangt een aankoopmachtiging in onze Online Shop zodra we een klantnummer voor je bedrijf hebben aangemaakt. Je kunt je gebruikersrol en klantnummer altijd bekijken in Mijn Account.


welk e-mailadres kan worden gebruikt voor de registratie?

Gebruik bij de registratie een e-mailadres met het domein van je organisatie (bijv. @troxgroup.com) en vermijd, indien mogelijk, het gebruik van algemene e-mailadressen (bijv. info@).


mijn organisatie is gevestigd buiten nederland, kan ik mij registreren voor mytrox?

Helaas is dit niet mogelijk. Het myTROX-platform op trox.nl is specifiek gericht op organisaties in Nederland. Echter, er zijn ook vergelijkbare platforms beschikbaar voor andere landen. Zo kun je bijvoorbeeld myTROX in België vinden op www.trox.be.


ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Je kunt je wachtwoord op elk gewenst moment opnieuw instellen via Wachtwoord Herstellen.

RECHTEN & GEBRUIKERSBEHEER

Welke rechten heb ik met mijn gebruikersrol?

 
GebruikersrolRechten
Kandidaat (wachtend op goedkeuring)Toegang tot alle configuratietools, TROX Academy en prijsinterface binnen Easy Product Finder (desktop app)
myTROX BasisgebruikerToegang tot alle configuratietools, TROX Academy en prijsinterface binnen Easy Product Finder (desktop app)
Bestelgeschiedenis+ toegang tot orderhistorie (zonder prijzen)
Bestelgeschiedenis met prijzen+ toegang tot prijzen in orderhistorie en configuratoren*
Aankoop+ toegang tot de Online Shop en rechten om orders te plaatsen*
BeheerderVolledige toegang tot myTROX, inclusief beheer van gebruikersaccounts

*Deze functies zijn alleen beschikbaar als er een klantnummer aan je bedrijf gekoppeld is. Je kunt controleren of er al een klantnummer voor jou is onder Mijn Account.


Wie kan mijn gebruikersrol wijzigen?

Je gebruikersrol kan worden gewijzigd via de myTROX beheerder van je bedrijf. Je kunt zien wie de beheerder van jouw bedrijf is via Mijn Account.
Of neem contact op met ons myTROX Supportteam via myTROX-nl@troxgroup.com.


In mijn bedrijf zijn myTROX-accounts toevertrouwd aan gebruikers die niet langer voor ons werkzaam zijn.

Neem contact op met ons myTROX Supportteam via myTROX-nl@troxgroup.com.

production {"X-Frame-Options"=>"SAMEORIGIN", "X-XSS-Protection"=>"1; mode=block", "X-Content-Type-Options"=>"nosniff", "X-Download-Options"=>"noopen", "X-Permitted-Cross-Domain-Policies"=>"none", "Referrer-Policy"=>"strict-origin-when-cross-origin", "Strict-Transport-Security"=>"max-age=31536000; includeSubDomains", "Content-Type"=>"text/html; charset=utf-8"}

Deel deze pagina

Beveel deze pagina aan

U kunt deze pagina delen door de link te delen.

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw aanbeveling is verzonden naar de ontvanger.

Contact

Wij zijn er om u te helpen.

Geef alstublieft het onderwerp van uw vraag en uw contactgegevens.
Tel.: +31(0)183 767300 | Fax: +31(0)183 767399

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw bericht is ontvangen door ons Service Center en wordt verwerkt.
Onze service-afdeling neemt contact met u op.
Als u algemene vragen over onze producten en services heeft, kunt u ons ook bereiken op:
Tel.: +31(0)183 767300 | Fax: +31(0)183 767399

Contact

Wij zijn er om u te helpen.

Geef alstublieft het onderwerp van uw vraag en uw contactgegevens.
Tel.: +31(0)183 767300 | Fax: +31(0)183 767399

Attachment (max. 10MB)

Velden met een ster (*) zijn verplichte velden.

Contact

Bedankt voor uw bericht!

Uw bericht is ontvangen door ons Service Center en wordt verwerkt.
Onze service-afdeling neemt contact met u op.
Als u algemene vragen over onze producten en services heeft, kunt u ons ook bereiken op:
Tel.: +31(0)183 767300 | Fax: +31(0)183 767399